Daisypath Anniversary tickers

Thursday 20 September 2012

Campur aduk

Assalamualaikum...

Hrmmm, how to start a story yeahhh???
Don't know which/what to start first...Hahaha

Sorry la cm ketiadaan kemasaan nk update blog skg nie. Klu dlu sehari pn smpi 2 3 entry. Huhu.
Bgn awal pg wt bubur anak, wt bekpes, hntr anak, g keje, lek keje, ambik anak, lek rmh, wt keje rmh dan my part time business...Phewwww, nk tulis nie pn dh rase penat so bygkanlah cmne seharian aku (cpt bygkn...klu x kena ketuk ketampi 100x! hahaha)

Ok la dh melalut sgt aku nie kan, pastu pale pn blur x tau nk update ape sbnrnye nie! Hentam sajelah ek dh nama entry campur aduk kan...so korg layankan jelah!


Skg nie anak aku pn dh nk masuk 11 bulan! Jalan blm lg tp dh meniti2 sofa la. Tp stkt nk jelajah satu rmh tue dia dh terror la. Leh la tlg aku "mengemas" rmh. Smlm mse nk tdo tgk muke dia rase cm x percaya lg dh ade anak kot. Tp mmg bkn mimpi tp kenyataan! So x yah nk pasan cm anak dara lg la kot (sambil mata ke atas, tgn ke bahu). 


Yg nie plak gmbr time mkn2 level aku aritue. Bru la t'hegeh2 nk share nie. Itu pn x semua team aku ade dlm gmbr nie, ade yg blm blk drpd lunch.


Gmbr nie mse lepas meeting & mkn2 dept aku. Dh kebetulan aku bw kamera so snap lg gmbr nie and still ade yg xde dlm gmbr nie. Huhuhu. Xpe yg penting my bosses 3 org tue ade.   :)

Ape lg yek? Udah2 la tue. Next time la plak aku update. Nnt bosan plak korg nk baca entry nie b'jela2 kan. 

Kbai.

No comments: