Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 March 2012

Sepi...sepi dan sendiri aku benci

Ku lari ke hutan kemudian menyanyiku.
Ku lari ke pantai kemudian teriakku.
Sepi... sepi dan sendiri aku benci.
Ingin hingar aku mau di pasar.
Bosan aku dengan penat.
Nyah saja kau pekat.
Seperti berjelaga jika ku sendiri....

Pecahkan saja gelasnya;
Biar ramai,
Biar mengaduh sampai gaduh.
Ada malaikat menyulam jaring labah-labah belang di tembok keraton putih...
Kenapa tidak kau goyangkan saja locengnya;
biar terdera...
Atau aku harus lari kehutan,
Belok ke pantai..?

Bosan aku dengan penat.
Nyah saja kau pekat.
Seperti berjelaga jika ku sendiri...

Chewahhh, kemain aku b'puisi arinie. Saje la mood tgh baik semenjak duk department baru nie tp tue la kesempitan masa tuk update blog ksygn aku nie haa. Sorry la ek kot2 korg t'bersin sbb b'habuk sgt blog aku nie kan. Wt mse skg makin mls nk update anything about my life coz byk share any2 info tuk d sharekan dgn korg.

Kire ok la jgk kan? Atleast ade la ilmu2 yg aku sharekan tuk korg klu korg x tau ker or korg t'lupe ker. Hikhikhik. Nak kata hebat sgt ilmu agama xder la sbb ape yg aku baca tue pn drpd org2 yg share kt FB nie haa. Drpd aku sorg je dpt ilmu tue lebih baik & afdal aku share dgn korg, atleast dpt jgk aku pahala skit.

Anyway, skg xder ape2 cte menarik sgt la pasal life aku nie. X mcm sesetgh korg yg jap g jln sane, jln sini...snap gmbr sane sini. Tp xder la nk kata life aku bosan pn cume tiap2 ari g keje, blk keje jaga anak & laki. Hihihi. Tgu la kot ade rezeki lebih nnt mane tau my hubs nk bw g jenjalan plak. Tp bile ade anak kecik nie kena pikir byk kali jgk kan. Xpe la, lepak kt rmh pn ok jerk!

Okeh la drpd aku merepek yg bkn2 pjg lebar baik aku stop takat nie jelah lgpn sudah time nk lunch daa! Selamat menjamu selera yer korg semua. Alhamdulillah atas rezeki yg Allah berikan.

No comments: