Daisypath Anniversary tickers

Friday 3 May 2013

Ramalanku benar belaka

Bye April and Hi May...Please be nice to me   :)

2 May 2013, I'm on leave 1 day to take my son for check up at Klinik Kesihatan Seri Kembangan. Alhamdulillah, his already 1 year 6 months. Pejam celik semakin membesar my little prince.

Pas settle check up terus ke Putrajaya sbb hubby nak bukakan buku Tabung Haji utk aku dan Zarif. Jom kte menabung. In Shaa Allah, 1 hari nnt boleh ke sana. 

Nasib baik cpt settle pastu lepak mkn kt Domino's dgn abg aku yg keje kt Putrajaya tue.

Dlm kepala otak mmg dh pikir nk balik sbb xde plan nk g mane2 alih2 hubby ckp x kan nk terus blk so kte org pn g la ke Mines. Misi utama dia nk beli hp yg dia idam-idamkan.

Usha sane sini pastu aku nie mmg tahap gian sgt nk karok ajak la hubby g karok. X sedarkan diri tue bw anak kecik nk pi karok. Hahaha.

So kte org pi la karok kt Mines tue. Like seriously best lg kt Endah Parade lagu lg byk pilihan dan user friendly skit penggunaan nk cari lagu ape semua. Pakai remote kan lg senang nk pilih2 lagu nie nk pi tekan nk screen naik sakit tgn aku. Lagu yg aku nak dh la xde, phuiiiiiiiiiii.

Mse mula2 nyanyi tue Zarif tkt jgk siap cebek2 nk nangis nie tp sambil nyanyi tue pujuk dia. Hihihi. Pastu dia ok la skit siap tepuk2 tgn lg. Agaknye sodap bona suara mama and papa dia nyanyi kot. (Nak muntah hijau sila ke tepi yer...)

Dh nk penutup tue hubby leh plak pilih lagu Umbrella - Ramalanku Benar Belaka. Perghhh, layan jgk lagu nie d karokkan. Kuikuikui.

Tp ralat jgk sbb lagu yg aku nk karokkan xde. So gian karok tue masih ade selagi aku x pat karokkan lagu tue. Sengal btl gian aku nie la.

No comments: