Daisypath Anniversary tickers

Friday 5 October 2012

Tetibe...

Assalammualaikum dan bismillihirahamirrahim...

Here am I to update my lovely blog. Korg rase x ape yg aku rase? Ofcoz la korg  x rase ape yg aku rase dh bdn aku bkn bdn korg. Hahaha.

Ok2...tetibe rase cm nk pregnant lg kot! Pappppp, pehal aku nie kan tetibe rase rindu saat nk preggy padahal Zarif pn 11 bln nk masuk 12 bulan. Wowww, dh nk masuk setahun dh anak mama...cepatnye mase b'lalu.

Windu saat2 preggy sbb rase d manje n rase cm d lebih2kan. Yelah, klu kena beratur nk ambik mknn ker ape ker mesti d dahulukan memandangkan tgh memboyot bw perut. X ker best sbb dpt layanan 1st class cmtue? 

Pastu windu sgt bile time baby dh start gerak2 dlm perut. What amazing moment time tue, seriously x leh nk describe. Smpi skg aku dok bygkan Zarif dok gerak2 tendang mse dia dlm perut aku. Part plg sweet sgt bile hubby n aku borak dgn dia sambil usap2 perut aku.

But memandangkan aku nie bersalin caesar mmg x disarankan tuk kelahiran yg seterusnya dlm jangka waktu yg dekat. Kena la gab atleast 3 thn. Klu Zarif dh 1 thn nnt means kena tgu lg 2 thn la. Hohoho. Lame nyerrrrr...

Tp yg aku sibuk nk sgt cpt ade baby lg nie pehal? Yg sorg tue pn x larat wooo nk layan. Tmbh plak skg nie dia cm kureng skit la dgn papa dia. Bile mama xde kt depan mata dia mule la meraung wooo. Bkn sore tue slow tp high pitch terus smpi serak2 dh sore tue. Manja sgt la anak mama nie!

Letih2 pn layan anak bujang sorg tue tp seronok la jgk bile stress2 tgk muke dia tue haiii sejuk n tenang jer. Yg x larat nye dia suke sgt buli mama dia nie haa. Klu mama baring mmg abis laa kena smack down dgn dia pastu dok tarik2 rambut, tepuk2. Pastu kang blh plak dok sengih tgk mama yg x larat kena buli dgn dia. X ker rase nk cepuk jer? (Haippp, x smpi hati wooo...buah hati pengarang jantung tue)



**Nak preggy lg tp takut mse b'salin nnt...Hohoho

1 comment:

Anonymous said...

It appears to me that this web site doesnt load up on a Motorola Droid. Are other folks getting the exact same issue? I enjoy this blog and dont want to have to skip it whenever Im away from my computer.