Daisypath Anniversary tickers

Sunday 5 February 2012

Cuti-cuti

Cuti-cuti yg b'turut-turut thn nie!Mmg sgt syiok la coz 2 3 ari keje dh cuti pjg lg.

Tuk korg yg semmgnye kaki jln sudah pasti cuti lelame cmnie yg d nnt2 kan,btl x?cm aku biase je,nothing spesel pn coz dok melepak kt rmh jerk!

Nk d jdkan cte pasal cuti nie,time to train my lovely son tuk minum susu botol stlh d pesan oleh pengasuh!Ok,tue cm hint pertama tuk aku.Nk x nk aku kena pakse jgk Zarif minum susu botol but kurg b'jaya jgk la.Smlm 3 kali isap susu botol tp memakan mse yg lame nk tgu dia btl2 nk isap susu botol tue.

Today plak bru 1oz jerk dia isap itu pn isap2 cabut bkn continue isap.Seriously penat n mencabar kesabaran.Itu aku iaitu mamanye cmne plak dgn kesabaran pengasuhnya plak?Aku dpt rasai kesusahannye jgk.

Bkn aku nk mengeluh kesah menjaga Zarif tp risau!Risau tkt pengasuh x larat nk layan karenah dia yg x nk susu botol.Then skg dh pandai plak meragam jerk.Risau dia kembung perut n lapar jerk then risau pengasuh x nk jaga dia lg.

2 days more to train him very well but sometimes I give up!Bygkn arinie stlh lbh 6 jam x menyusu dia still x nk susu botol jgk.Nk x nk sbb kesian kt dia kena la bg susu bdn jgks.

What to do???Buntu dh.Nk biarkan dia btl2 lapar skg still jgk dia x nk isap susu botol.Bg susu perah pn dia x nk.Mmg stress jgks la tp kena la sabar.InsyaAllah,harap2 dia senang la nk isap susu botol pasni.

Korg tlg doakan jgks yerk!Thanksss. :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: