Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 10 April 2013

Flying without wings

Huk huk huk...b'habuk b'kulat dh blog aku nie!
Sowie ler x kerajinan nk hapdate sbb lately mmg aku bz! bz la sgt, ko hade?

Actually aku pn skg dh tukar department bru.
Again???

Okeh2, jgn pikir sbb aku ade attitude problem or whatever u think.
Tp aku di pilih tuk join this new unit. D ulang kembali...di pilih!
Rase cm diriku sgt berharga la plak. (Puke...sila muntah hijau!)

My new unit is Online Marketing & Business with new job scope and new position.
Start tgh bln 3 onwards mmg back to back meeting with my new team.

Biase la new unit ker so byk benda kena develop. Seriously nmpk cm mudah tp mmg ssh.
Mule2 tue mmg aku byk blur la (actually smpi skg pn ade blur2 lg).
Most of the meeting mmg aku jarang sekali b'ckp. Tetibe jd pemalu la plak kan.
Tp actually mmg nk catch up tue 1 hal jgk la kan. But I'll try my best.

So ape kena mengena entry nie dgn title entry nie pn aku x tau. Hahaha. Lantak la.
Anyway wish me luck tuk jayakan task kami. Smlm dh present kt CEO, good feedback.
X sabar rase nye nk all out. Siap dh angan2 tinggi tue. Hohoho.

Ya Allah, semoga apa yg kami lakukan berjalan dgn lancar dan baik. Amin.  :)

No comments: