Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 31 May 2011

OMG...stretch marks!!!

Assalammualaikum...& slmt ptg pd korg semua yg dh sleepy2 tgu time nk lek jer kan? 

Rilex la, kot rase2 dh sleepy n tahap kebosanan tue dh tahap gaban tue wt cm aku pi cari.com ker update blog ker n yg t'baru aku bru wt acc twitter. Apekah? Kecoh jer nk gtau semua org cm la korg semua nk tau sgt pn kan...Hahahaa, saje jelah nk gtau coz aku dh ketinggalan bab2 twitter ape jadah nie. 

Anyway, stop talking nonsense and back to our topic about OMG...stretch marks? What is stretch marks? Stretch marks tue dlm kata bahasa omputeh nyer kot d translatekan ke dlm bahasa melayu eh kesan parut akibat rengagan...Adoiyaiii cmno nk d translate kan dlm kata paling senang sekali ek! Senang sekali korg pi tgk perut mak korg tue cmno rupo eh pas b'salin kan korg & adik b'adik korg...Tue la yg aku mksdkan tue...Hihihihi

Ofcoz la aku buka entry nie sbb nyer aku tgh mengandung n cm2 info dh dlm kepala otak aku org bg advice itu ini n ini la salah satunya yg aku pn nk sharekan kt korg yg mungkin x tau atau tau tp maleh nk ambik tau n ape2 jelah kan. Tgh hari td kebetulan my friend ada pi warehouse sale Guardian kt Sri Petaling. Thank God because smlm aku baru b'borak dgn dia pasal product nie. If not dia pun x tau yg aku tgh mencari product nie. Taraaaaaaaaaaa...inilah product yg aku cari smlm tp rupe nyer salah coz jenama nie mmg mcm2 la tuk scar, stretch marks n lain2 lg...


COCOA BUTTER, enriched with Vitamin E, is an advanced moisturiser that softens, smoothes and relieves very dry skin. This fragrance free formula also helps smooth and blend unattractive marks and scars. Tones skin. An excellent after training butter. Ideal for hands, elbows and knees. Widely recommended for stretch marks, during and after pregnancy.

Itulah serba sedikit penerangan about the product. Mmg recommended by my friends nie coz dia pun guna and seriously no stretch marks after pregnancy okeh. Sll kan org2 dlu t'masuk la my mom mmg ada stretch marks kt perut. Biase la org2 dlu mybe x t'dedah dgn info cmnie so x leh nk wt ape2 la kan. Alhamdulillah, dlm zaman yg serba moden nie leh la kte mencegah stretch marks ini dgn menggunakan product ini. Sbb klu ada stretch marks nie mmg buruk la perut nnt, malu nyer! 

So u'ols this info is good for u okeh! Sharing is caring. 

Maceh bace entry ini. Adiosssssss

2 comments:

napish said...

make sure apply form now on, jangan sampai dah ada mark baru apply, nnt tak hilang! without fail kena apply everyday to you tummy, stretch mark is sooo unpredictable, esp bila dah 7mths++tiba2 je dia ada..good luck!

Unknown said...

hi napish, thanks 4 ur advice..tue la dpt smlm terus pakai mlm td! tkt jgk ada stretch mark nie sbb perut nmpk buruk sgt...hihihi